maandag 30 april 2012

Prachtig ‘Miracle’

Het is maandagmiddag en dus weer een muziekje op mijn blog. Een muziekje dat ik tien jaar geleden op een cassettebandje mee nam naar Australië.

Destijds vond ik ‘When we don’t talk’ een van de mooiste nummers van Ilse de Lange. Dat nummer belandde dus op die cassettebandjes.


Inmiddels heeft Ilse de Lange er vele mooie nummers bij gemaakt. Toch blijft dit nog steeds een mooi nummer.

Maar ook haar ‘Miracle’ is prachtig. En laat dat nou de titelsong van de film ‘Bride Flight’ zijn, een mooie film die zich ook in Nieuw-Zeeland afspeelt.


Als ik een paar jaar geleden die film zie, herken ik een aantal van de locaties. Zo is er voor die film bijvoorbeeld gefilmd in Wai-O-Tapu, waar ik vanmorgen over schreef. Bijzonder!


De spread die ik eens maakte van mijn bezoekje aan de film 'Bride Flight'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...