zondag 1 april 2012

De Rialto Towers; Melbourne van boven

Ik ga naar de Rialto Towers, oftewel het Observation Deck. Anno 2002 is dat het hoogste kantoorgebouw van het zuidelijk halfrond (253m). In 38 seconden brengt de lift je naar boven, waarvandaan je een mooi uitzicht over de stad hebt. Zelfs de Dandenongs kun je in de verte zien liggen.

Ook is er nog een filmpje over Melbourne en omgeving te zien. Veel van de dingen die ik in dat filmpje zie, heb ik inmiddels gezien.

Uit mijn scrapbook.

Ik verlaat de Rialto Towers om later die dag terug te komen. Ik wil namelijk het uitzicht ook in de schemering en in de avond zien en met het toegangskaartje mag je nog een keer naar binnen.

De schemering is mooi en de zonsondergang is nog mooier. Ook in het donker blijkt de stad met alle lichtjes er prachtig uit te zien!





Lentevoordeel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...