maandag 2 april 2012

Een ketting maken en dan een gratis rondleiding door het Parliament House

Voor mams verjaardag wil ik iets bijzonders. Ik besluit en ketting te gaan maken in een kralenwinkeltje.
Tussen alle potjes met kralen zoek ik de kralen uit die ik wil gebruiken voor die ketting. Vervolgens is het een kwestie van rijgen. Niet echt heel ingewikkeld, maar wel erg leuk en ontspannend om te doen.

In het winkeltje pakken ze de ketting ook nog mooi voor me in, inclusief glitters.
Samen met een leuk kaartje doe ik de ketting op de bus in de hoop dat het op tijd voor mams verjaardag aan zal komen.

En dan haast ik me naar het Parliament House. Daar kom ik net op tijd aan voor de laatste gratis rondleiding van die dag.

De gids kan het wel grappig brengen, maar het blijft saaie kost. We zien portretten, replicaatjes van boten en een paar zalen.
De rondleiding duurt best lang en echt leuk was het nou ook weer niet. Maar ja, het was gratis.


Uit mijn scrapbook.


Gratis verzending Thuiswinkelawards

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...