vrijdag 29 juni 2012

De bus kan niet bevestigd worden en het TCP is opgeheven

Het plan is om met de bus van Mission Beach naar Cairns te reizen. Het is echter nog onzeker of Madelief en ik wel met die bus mee kunnen.

Toen we de avond daarvoor de bus wilden reserveren, bleek die bus namelijk al vertrokken te zijn uit Brisbane en daardoor kon de reservering niet bevestigd worden.

Gelukkig kunnen we mee en zo lopen we een tijd later rond in Cairns. We kijken er wat rond en gaan naar het Travellers Contact Point (TCP). Daar heb ik mijn post vanuit Sydney naartoe laten sturen.

Het TCP blijkt echter de dag daarvoor opgeheven te zijn. Gelukkig kan ik bij een café annex internetcafé mijn post ophalen.
Leuk, nog een verjaardagskaart van Orange!

Verder gaan we ook nog langs een reisbureau om daar te informeren naar the Scenic Railway en Kuranda. We boeken een tour voor de volgende dag.
Daarover morgen dus meer. Stay tuned!

Op de kamer van de jeugdherberg in Cairns.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...