woensdag 20 juni 2012

Ruwe zee, witte stranden en ‘drinking games’

We worden die ochtend allemaal opgetrommeld om ons bed uit te komen om te ontbijten, omdat de zee in een half uur tijd weer ruw zou worden.
Het wordt wel ruw, maar het is uit te houden.

Na weer een heerlijke lunch gaan we naar Whitehaven Beach. Madelief en ik gaan de zee niet in om te zwemmen; we gaan lekker relaxen op het strand. De wind maakt het ons overigens niet makkelijk; overal zit zand!

Whitehaven Beach
 


Daarna gaan we weer varen. Dit keer gaat het er nog wilder aan toe. Af en toe slaan er zelfs golven over het dek. Wat bij een Ierse moeder, door het wat slechte weer gehuld in een knalgele regenjas, voor wat gegil zorgt.

Op een gegeven moment voel ik me wel weer wat raar, maar niet zo erg als een dag eerder. Uiteindelijk komen we in rustiger water.

Het diner is ook weer goed, vooral het ijs toe. We kletsen nog wat met deze en gene. Maar als de crew met spelletjes wil beginnen, ontvlucht ik dat. Later blijkt dat het om ‘drinking games’ gaat, dus ik ben blij dat ik ‘gevlucht’ ben.

Het is bovendien de hoogste tijd om mijn dagboek, of moet ik ‘logboek’ zeggen, bij te werken. Als dat gedaan is, neem ik een douche en zoek ik mijn bed op.

Overigens; die douches aan boord zijn douche en toilet in één en bepaald niet groot. De bedden zijn ook niet echt breed, maar wel oké.


Lekker winkelen zonder zorgen - Gratis verzending en retour

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...