maandag 25 juni 2012

Nu ‘Mr. Blue’ en de koek is nog niet op…!

Al zo’n negen maanden zet ik elke maandag een muziekje op mijn blog; nummers die ik destijds op een tweetal cassettebandjes zette en mee nam naar Australië.

Ja, al negen maanden! Maar de koek is nog niet op hoor! Ook vandaag weer een prachtig nummer: ‘Mr. Blue’ van René Klijn.

Ik geloof dat ik dit nummer van een cd van m’n zus moest halen; zelf had ik het niet op cd. Een mooi nummer, maar toch vergeet je niet helemaal dat zanger René zo jong om het leven gekomen is.


Volgende week is het weer de eerste maandag van een oneven maand en dus, zoals jullie inmiddels misschien al wel gewend zijn, plaats ik een nummer op mijn blog dat ik nu op een cassettebandje zou zetten. Want ja, anders is de koek wel te gauw op.

Welk nummer dat is, lezen èn horen jullie volgende week maandag. Stay tuned!
En geniet nu nog maar even van ‘Mr. Blue’.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...