dinsdag 26 juni 2012

De wrap bleek kebab te zijn en in plaats van brood eten we nacho’s

Horseshoe Bay

We hebben de smaak van het relaxen en lezen goed te pakken, dus we kruipen weer in onze boeken.

Het boek dat ik eerst las, Colin Thiele’s ‘With dew on my boots & other footprints’, is uit. Inmiddels ben ik alweer een eind gevorderd in een nieuw boek; ‘Desert Flower’ van Waris Dirie.

Dat boek is van Madelief en ik mag het zolang lenen. Ik heb dus nog anderhalve week om het uit te lezen, want dan zal Madelief Australië verlaten. Dat gaat me, denk ik, wel lukken. Het is een boeiend verhaal, waar gebeurd, en het leest heel vlot.

Het wordt tijd om te lunchen en we halen kebab, die we voor een wrap hadden aangezien.
Als we dit als lunch nemen, hoeven we ‘s avonds niet te koken en zouden we brood kunnen eten, zo hadden we bedacht.

Na die lekkere ‘wrap’ gaan we met het busje van het hostel naar Picnic Bay. Dat is het plaatsje waar we met de boot op Magnetic Island aangekomen waren.
Er zijn wat winkeltjes en we dachten dat er een supermarkt was. En daar willen we wel even rondkijken.

De supermarkt blijkt er echter niet te zijn en de winkeltjes vallen ook wat tegen. Na een ijsje gaan we weer met het busje terug.

Ook ons plan om ‘s avonds brood te eten loopt anders. We hebben geen zin in brood en bestellen nacho’s bij de bar van het hostel. Dat smaakt erg goed.

Morgen gaat de reis verder en verlaten we Magnetic Island… Stay tuned!

Horseshoe Bay

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...