woensdag 27 juni 2012

Een hangmat en Boeddha beelden in Mission Beach

We verlaten het hostel in Horshoe Bay, nemen de boot van Magnetic Island naar Townsville en wachten daar op de bus naar Mission Beach.

Voordat die bus gaat hebben Madelief en ik nog wat tijd voor een e-mailsessie en een vroege lunch.

Als we in Mission Beach aankomen, treffen we niet het meest fantastische hostel. Althans, zo in eerste instantie.

Het is typisch een hostel voor de wat zweverige medemens; er hangt een hangmat en hier en daar staan Boeddha beelden. Of is het de sfeer die er hangt?
Echt schoon is het er niet. Het doet me erg aan de woning van Ian denken. Daar wilde ik ook eigenlijk meteen weer weg, maar ik ben toch een week of drie gebleven.

Maar als we de eerste indruk op ons in hebben laten werken en door dat ‘zweverige’ heenkijken, ontdekken we een relaxte jeugdherberg met een zwembad en prachtige bloemen in de tuin.

Ook zie ik Markus, een Duitse jongen die tegelijkertijd met Orange en mij in het hostel in Melbourne zat. Wat een kleine wereld is het toch…


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...