vrijdag 1 juni 2012

Maar 3 sneetjes in de toaster in plaats van 9!

Wel weer raar hoor; geen “Hoe laat zal ik de wekker zetten?”, “Wie gaat er eerst onder de douche?” en maar drie sneetjes brood in de broodrooster in plaats van negen.

Marjolein en Els zijn onderweg naar huis; ik ben alleen in Sydney. Daar bezoek ik de Paddington Markets. Die markt is niet echt groot, maar ze hebben er wel leuke dingen. Het doet me denken aan de markt bij het Arts Centre in Christchurch.
Ik vermaak me er prima.


Later op de dag ga ik nog even naar Circular Quay en beland ik bij het Wharf Theater op en boekenfestival of zo. Echt lang kijk ik er niet rond; ik ga het centrum van Sydney in op zoek naar een winkel van ‘Optus’ om mijn beltegoed op te waarderen. Na lang zoeken vind ik er een. Dan kan ik een sms’je naar Madelief sturen; zij is inmiddels verder naar het noorden gereisd.

’s Avonds ga ik naar de film; ‘the Count of Monte Cristo’. Marjolein en Els hebben die film in het vliegtuig gezien, zo hoor in later.
Die nacht komen ze thuis. Ik kan ze pas veel later bellen, want ik zit met het tijdsverschil.



Dagdeal (468x60)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...