zondag 3 juni 2012

Een nacht in de bus

Wederom een beetje een regel- en uitzoekdagje.
Die ochtend check ik uit. Gelukkig mag ik nog in het hostel blijven, want ik vertrek pas vanavond.

Ik sla m’n bagage op, ontbijt, koop nog een cadeautje voor het thuisfront, breng m’n post weg, ga naar het Travellers Contact Point om m’n post op te halen, zoek wat papieren uit, stuur een pakketje naar huis en doe meer van dat soort regeldingen.

Ook check ik m’n e-mail nog even en stuur de onderstaande mail naar familie, vrienden en bekenden:




Om 21.00u moet ik me melden bij Greyhound, de busmaatschappij. Drie kwartier later vertrekken we richting Byron Bay.

Eerst zit er een Japans meisje naast me. Maar als zij een bekende ziet, gaat ze daar naast zitten. Dat geeft mij lekker de ruimte en ik doe een poging om wat te slapen…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...