zondag 17 juni 2012

Soppend in het bloed

Het is midden in de nacht en ik moet naar het toilet. Ik ga m’n bed uit, trek m’n teenslippers aan en loop richting toiletten. Als ik het toiletgebouw binnenstap stoot ik m’n teen tegen het betonnen opstapje. Erg pijnlijk!!!

Zonder gelijk naar mijn teen te kijken, strompel ik naar het toilet. Daar merk ik dat ik in mijn eigen bloed aan het soppen ben. Mijn teen bloedt behoorlijk; ik heb een klein bloedbad veroorzaakt!
Ondertussen begint m’n nagel ook al wat blauw te worden.

Terug op de kamer, zoek ik bij het licht van mijn zaklampje in mijn rugtas naar de pleisters. Ik plak er een aantal op mijn teen en ga slapen; in de ochtend kijk ik wel verder…

Die ochtend vertrekken we al vroeg. Om 7.20u vertrekt de bus richting Airlie Beach.
Het is erg drukkend en benauwd en dus komen we zwetend bij het hostel in Airlie Beach aan.
De rest van de dag kijken we rond in Airlie Beach en mailen we.

En m’n teen; de nagel is wat blauw en de teen wat pijnlijk en afgeplakt met pleisters. Het is even niet anders.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...