zaterdag 14 juli 2012

Brochures doorspitten

Ik besluit op deze zondag, 14 juli viel in 2002 op een zondag, een stapel brochures door te spitten om onder andere te kijken wat Western Australia zoal te bieden heeft.
M’n nieuwsgierigheid naar Western Australia doet me erg naar dat deel van Australië uitkijken.

Verder lees ik veel in mijn boek, klets ik met een kamergenote en bel ik lang met mam, waardoor ik vervolgens te laat in de supermarkt ben om groenten bij m’n noodles te kopen.

Uiteindelijk koop ik een sandwich bij Subway. Die smaakt goed, maar ik zit niet helemaal vol en dus wandel ik door Cairns om elders een ijsje te kopen. Ook erg lekker!

Terugwandelend naar het hostel kom ik de Canadese van de tour naar Wilson’s Promontory tegen. We kletsen een tijdje met elkaar. Dan gaan we ieder weer onze weg…

Cairns

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...