maandag 16 juli 2012

M’n zware backpack moet ik een paar maanden laten staan van de dokter!?!

’s Ochtends heb ik een afspraak bij de dokter. Hij constateert dat ik iets met m’n keel heb en dat die wat rood ziet. Een antibioticakuurtje en zuigtabletten worden voorgeschreven.
Wat m’n rug betreft, denkt de dokter dat het van het gezeul met m’n zware backpack komt; ik moet m’n backpack maar een maand of twee, drie laten staan???

Het kuurtje en de zuigtabletten wil ik dan wel tot me nemen, maar m’n rugtas een paar maanden laten staan zie ik niet zo zitten. Ik wil toch echt verder reizen en nog diezelfde middag boek ik twee tours; eentje van Cairns naar Alice Springs en eentje in de buurt van Alice Springs en Uluru.

Wel lijkt het me beter om nog tot het eind van de week in Cairns te blijven. Niet om m’n rugtas dan een tijdje te laten staan, maar om mijn bagage door te spitten om daar dingen uit te zoeken die naar huis gestuurd kunnen worden. Ook moet ik nog het een en ander wassen en zo zijn er nog wat dingen die ik nog wil doen.

Pas aan het eind van de week verder reizen lijkt me zo iets relaxter. Bovendien raakte ik vorige keer tijdens een antibioticakuur aan de diaree. Dat kan toen ook door iets anders gekomen zijn, maar het lijkt me in ieder geval beter om die eerste dagen nog maar even af te wachten.


de 'mall'


Voor het eten besluit ik nog even een half uurtje te gaan mailen. Als ik echter messenger aan zet, blijken er, ondanks het tijdsverschil, een aantal mensen online te zijn. Tijdens de chat-sessie schakel ik van de ene persoon naar de andere; de een beur ik op en de ander vertelt me enthousiast over de voorbereidingen voor haar huwelijk.

Het halve uurtje achter de computer wordt al gauw anderhalf uur. Leuk om weer eens te chatten, maar wel verwarrend om tegelijkertijd twee totaal andere gesprekken te hebben. M’n hoofd tolt en m’n buik rammelt dan ook als ik van de internetsessie terugkom.

Verder zoek ik de rest van mijn foto’s uit, schrijf ik kaarten en bel ik nog even met tante Matje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...