zondag 15 juli 2012

Foto’s uitzoeken en een afspraak maken met de dokter

Ondertussen heb ik een hele stapel foto’s van de oostkust van Australië en die moeten aan de achterkant nodig van een nummer en een beschrijving voorzien worden. Dat maakt het overzichtelijker als ik weer terug ben in Nederland.
Daar maak ik dus maar een beginnetje mee.


Verder duik ik weer in m’n boek; ik heb op het moment het lezen weer erg te pakken!

Ook ga ik nog naar de ‘mall’. Niet om te winkelen dit keer, maar om een afspraak te maken met een dokter. Er is namelijk ook een dokterspraktijk in de ‘mall’ en ik heb al een tijdje wat klachten; pijn in m’n keel, onrustig en een pijnlijke rug.
De volgende dag kan ik bij de dokter terecht. Daarover morgen meer. Stay tuned!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...