zondag 22 juli 2012

We zien de zon boven de horizon uitkomen

We gaan weer vroeg op pad. Zelfs zo vroeg dat de zon nog niet eens opgekomen is. Op een gegeven moment zien we de zon boven de horizon uitkomen. Een prachtig gezicht!
Niet veel later moeten we stoppen; de bus heeft een lekke band. Gelukkig weet buschauffeur Brett de band snel te verwisselen en kunnen we weer verder.


Onderweg zien we nog een termietenheuvel. En wat is die groot!!!
Verder rijden we door mooie landschappen.



Om ’s ochtends de zon op te zien komen was al bijzonder, maar ook de zonsondergang is prachtig! Helaas heeft de buschauffeur geen tijd om te stoppen en dus maak ik maar een foto vanachter het raam van de bus.


We sluiten de tour in Alice Springs af door met de hele groep pizza te gaan eten. Als de pizza verorberd is, wagen we ons op de dansvloer en vermaken we ons nog prima met een band. Die band houdt een didgeridoo competitie. Ik kan het niet nalaten om ook mee te doen. En niet zonder succes; ik win bij de dames en mag een didgeridoo cd mee naar huis nemen.

Tot laat op de avond vermaak ik me, maar dan zoek ik toch maar m’n bed op…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...