vrijdag 20 juli 2012

De pub is zo klein dat ik hem pas bij het wegrijden zie

De wekker gaat al vroeg, want ik ga op tour. In drie dagen zal ik van Cairns naar Alice Springs reizen.

Die eerste dag van de tour rijden we via de Atherton Tablelands in westelijke richting. De eerste stop die we maken is bij de Millstream Falls; een mooie waterval.

Millstream Falls

De lunch gebruiken we bij een kleine pub/roadhouse in ‘the middle of nowhere’. De sandwiches smaken erg goed. En die kleine pub? Die is zo klein dat ik hem pas zie als we wegrijden.

Onderweg zien we koeien en mooie landschappen. Ook stoppen we bij een kloof en werpen we een blik naar beneden.
Nadat het landschap steeds minder bomen krijgt, komen we in Hughenden aan voor de overnachting. Een overnachting in een pub.
Tijdens die ‘pub stay’ deel ik de kamer met Alex (een Engelse), Marie (een Deense) en Sylvia (een Duitse). Vooral met die laatste trek ik veel op.

Morgen gaat de tour verder. Lees je ook weer mee? 

De koeien in dit deel van Australië zien er anders uit dan die in Nederland.



Partner van bol.com (88x31)


Het zal je ondertussen niet ontgaan zijn dat er reclame voor bol.com op dit blog staat. Niet zomaar. Als je via een van die linken bestelt bij bol.com steun je daar dit blog mee. Voor mij een manier om dit blog in de lucht te kunnen houden en jou kost het niets extra.

Wist je trouwens dat je bij bol.com een cadeaubon ter waarde van 10 Euro cadeau kunt krijgen.
Klik hier voor meer informatie over die actie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...