maandag 30 juli 2012

De leuke dingen van het alleen reizen

Die ochtend haal ik wat slaap in. Daarna is het goed toeven met een fijn boek in het zonnetje.

Later haal ik nog foto’s op en zoek ik wat foto’s uit. Verder doe ik niet zo heel veel die 30ste juli 2002.

De 'binnenplaats' bij de jeugdherberg.

’s Avonds klets ik heel wat af met Sabrina. Met haar heb ik eerder in het hostel een kamer gedeeld. Nadat we een hele tijd in het Engels hebben gekletst, komen we erachter dat we ook in het Nederlands kunnen kletsen; we hadden beiden niet in de gaten dat de ander ook Nederlands is.

Het is erg gezellig met Sabrina.
Dat zijn echt de leuke dingen van het alleen reizen; de mensen die je ontmoet.

Morgen meer ontmoetingen…?
Stay tuned en je leest meer!


Dagdeal (468x60)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...