zondag 8 juli 2012

Madelief is nog niet vertrokken of ik sta al voor een uitdaging…!

Voordat Madelief vertrekt, koopt ze nog wat laatste souvenirs, eten we een ijsje en ga ik nog heel even op het Internet.


Op een gegeven moment is het dan toch echt tijd voor Madelief om naar het vliegveld te gaan. Via Bali zal ze terug naar Nederland vliegen.

Jammer dat ze vertrekt, want we hebben een aantal hele leuke weken met elkaar gehad. Maar aan de andere kant is het ook wel weer een uitdaging om er weer alleen tegen aan te gaan.

het hostel in Cairns

Die uitdaging begon trouwens al vlak voor Madelief vertrok. Ik had tot de volgende dag geboekt in het hostel, maar wil dat verblijf graag verlengen. Dat blijkt echter niet mogelijk te zijn; het hostel zit vol.

Ik zou een ander hostel in Cairns kunnen gaan zoeken, maar het lijkt me leuker om een tour te doen. En dus boek ik een dagtour bij ‘On the Wallaby’ en verleng die tour met drie nachten in het hostel in Yungaburra.

Meer belevenissen in Yungaburra lees je vanaf morgen op mijn blog. Stay tuned!

Ik in het hostel in Cairns


Weekdeals (468x60)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...