vrijdag 26 oktober 2012

Bloggen ‘buitenshuis’

Al eerder schreef ik dat ik niet meer zo frequent zou bloggen. Maar degenen die van mij gewend zijn dat ik dagelijks blogde, vinden het nu misschien wel heel stil op mijn blog.

Ik heb de afgelopen week echter meer geblogd dan jullie op dit blog gezien hebben.
Mijn zus heeft namelijk ook een blog. Nu zij het druk heeft met voedingen, badjes, voedingen, schone luiers en nog meer voedingen, heeft ze me gevraagd haar blog een beetje bij te houden.

Dus heb ik de afgelopen week ook ‘buitenshuis’ geblogd. Een blogbericht dat ik schreef over de komst van de kleine Anna vind je hier. Ook het blogbericht ‘Eerste voorbeelden van de nieuwe baby-vellen’ is van mijn hand.


Elektronica Weekendsale

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...