maandag 8 oktober 2012

Zwemmen, groene bolletjes met kokos, een verfdoosje en Gado Gado

Zo vanuit ons bed gaan mam en ik het zwembad in. Heerlijk!

Daarna gaan we ontbijten. Ook dit keer weer wat sneetjes brood met kaas en jam. Daarnaast waag ik me nog aan mihoen en een soort groene bolletjes met kokos. Wat het groene is weten we niet. Maar er zat bruine suiker in, aldus een man van Jakarta.
Wederom een smakelijk ontbijt.

Terug op de kamer pakt mam haar verfdoosje erbij en gaat op het balkon zitten schilderen. Ondertussen werk ik mijn reisdagboekje bij.


’s Middags gaan we nog even Kuta in. We pinnen er, doen er boodschappen en bellen naar pap.

Voor we gaan dineren zwemmen we nog even.
Het eten daarna smaakt erg goed. We hebben beiden Gado Gado; groenten met kroepoek en pindasaus. En weer ijs toe.

Ook kletsen we wederom met onze nieuwe vrienden; de drie Nederlanders van Indonesische afkomst. Leuke mensen!
Morgen gaan we samen met hun op tour. Stay tuned!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...