zaterdag 6 oktober 2012

We vliegen elkaar in de armen

Die nacht slaap ik heerlijk. Na wat rommelen op de kamer, ik wil niet te vroeg bij het ontbijt zijn, ga ik naar de ‘ontbijtzaal’. Nou ja, ‘ontbijtzaal’? Het is eigenlijk meer een soort overdekt terras of een ruimte zonder ramen.
Ik neem eerst wat brood, maar later waag ik me ook aan noodles. Erg lekker! Zelfs als ontbijt.

Na het ontbijt wandel ik naar het vliegveld om te kijken hoe ver dat lopen is. Dit keer schiet het lopen wel op. Er zijn winkeltjes, maar de verkopers blijken niet zo opdringerig te zijn. Ondertussen heb ik ook gelezen dat je de verkopers niet in de ogen moet kijken, want dan denken ze dat je wat van ze wil kopen.

Als ik op het vliegveld aankom, plof ik daar maar even neer. Het is zo warm en zeker na het lopen moet ik even afkoelen.
Ik raak aan de praat met een Balinees. Hij is niet zo opdringerig.

Uiteindelijk loop ik weer terug naar het hotel. Onderweg ga ik een supermarkt in voor water. Met die hitte moet je immers genoeg water drinken. Ook koop ik nog zoute koekjes.

In het hotel nestel ik me op het balkon om mijn reisdagboekje bij te werken.
Verder rommel ik nog wat op de kamer en dan wandel ik voor de tweede keer naar het vliegveld.

Nat van het zweet kom ik daar aan. Ik zoek een plekje waarvandaan ik de vliegtuigen kan zien landen. Er landt een vliegtuig van Garuda. Een tijdje later is daar in ene hèt vliegtuig van Cathay Pacific. Gelukkig landt hij goed. Wel een gebulder trouwens. Ik heb tranen in mijn ogen; daar in dat vliegtuig is mamma!!!

Ik probeer een glimp van mam op te vangen als ze bij de douane (‘imigrasie’) staat, maar het is slecht te zien.
Bij de uitgang ga ik op mam staan wachten. Zodra ik haar zie, vlieg ik haar in de armen. Met tranen in onze ogen zoenen we elkaar en houden we elkaar vast. Na meer dan een half jaar is het fantastisch om elkaar eindelijk weer te zien en vast te houden!!!



De rest van de middag brengen we voornamelijk kletsend door op het balkon. Ook duiken we nog in het zwembad bij het hotel. Boven onze verwachting is het water lekker warm.

We duiken op tijd ons bed in. Morgen is er weer een dag…

Muziek: 3 voor 15

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...