donderdag 4 oktober 2012

Ouder en grijzer

Niet alleen het Opera House is kenmerkend voor Sydney ook de Harbour Bridge heeft de stad haar gezicht gegeven. Op mijn laatste dag in Australië gaan Marleen en ik naar die brug, die ook wel de klerenhanger genoemd wordt.

We lopen over de brug en gaan in een van de pilaren omhoog. Daarvandaan hebben we een prachtig uitzicht op de stad.




Daarna nemen we de boot naar Manly. Een leuke overtocht!
We hebben niet de tijd om heel erg lang in Manly rond te kijken. We lopen, langs allerlei winkeltjes, naar het strand aan de andere kant van de landtong.

Dan nemen we de boot weer terug naar het centrum van Sydney om daar nog wat boodschapjes te doen en wat te eten in de food court. Dit keer ga ik voor een heerlijk pasta.


Wie na de ontmoetingen met Sophie Lee en Christopher Stollery dacht dat dat het dan wel was wat betreft de ontmoetingen met acteurs uit de televisieserie ‘the Flying Doctors’ heeft het mis. Max Cullen (Hurtle in ‘the Flying Doctors’) blijkt in Sydney in het theater te staan.

Helaas zijn er voor die vrijdagavond (4 oktober viel destijds op een vrijdag) geen kaartjes meer. Wel voor de zaterdagavond. Dan zit ik al op Bali, maar Marleen vliegt pas een dag later van Sydney naar huis. Dus zij koopt een kaartje.

Maar hoewel er voor die vrijdagavond geen kaartjes zijn, zoeken we Max Cullen toch op na afloop van het theaterstuk. Hij was veranderd; ouder en grijzer geworden. Wat praten wat met hem en hij schrijft, nee tekent, in mijn boekje. Ook gaat hij nog met ons op de foto.

Max schrijft/tekent in mijn boekje.
Max' bijdrage aan mijn boekje.


De rest van de avond en een gedeelte van de nacht ben ik bezig met het inpakken van mijn rugtas. Die is veel en veel te zwaar.


Dagdeal (468x60)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...