maandag 12 december 2011

Bloemetjes en bijtjes

Ook op onze tweede werkdag op de kippenboerderij gingen we in de tuin aan de slag.
Ik ging eerst gele bloemen verwijderen. Dat ging best aardig, totdat ik een arm vol verwijderde bloemen weg wilde brengen. Ik pakte de bloemen en hoorde iets zoemen. Eerder had ik al een heleboel bijen bij de hoek van het huis gezien. Toen ik het gezoem hoorde, ben ik onmiddellijk stil gaan staan, maar ik werd desondanks bijna meteen gestoken. En niet echt op een leuke plek, namelijk op mijn bovenlip!

Ik heb de bloemen neergegooid en ben naar binnen gegaan om er iets aan te doen. Orange heeft het uitgezogen met een uitzuigapparaatje. En ik heb vervolgens een tijd onder de kraan gehangen.

Met de schrik nog in mijn lijf, een dikke lip en het gevoel alsof ik een verdoving had gehad bij de tandarts ben ik even op een bankje gaan zitten om niet echt veel later gewoon m’n werkzaamheden weer op te pakken. Maar de gele bloemetjes besloot ik toch maar links te laten liggen.



Gratis verzending - December (468x60)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...