zaterdag 24 december 2011

Verrassing en ontroering aan de andere kant van de telefoonlijn

We zijn ’s ochtends met het wieden aan de slag gegaan. Na de lunch verruilen we het tuingereedschap voor een schaar en nemen we plaats aan de eettafel om daar wat kerstversiering in elkaar te knutselen.

Omdat het kerstavond is maken we van het avondeten extra werk. Nou ja, Orange, doet dat. Ik maak ondertussen de kerstversieringen af; dat bleek namelijk meer tijd te nemen dan gedacht.
De taco’s smaken heerlijk en ook de vruchtenyoghurt is lekker.

Met de telefoonkaart die we aangeschaft hebben, kunnen we voor een habbekrats naar Nederland bellen. En omdat het bijna kerst is doen we dat dan ook.
Aan de andere kant van de lijn zijn deze en gene vooral verrast dat we bellen. Natuurlijk gaat er ook een telefoontje naar onze oma’s. Die van mij zit in haar pyjama de krant te lezen als ik haar bel. In gedachten zie ik haar zitten aan de keukentafel. We hebben leuk zitten praten. Later hoorde ik van Marjolein dat oma ontroerd was toen ze aan mamma vertelde dat ik gebeld had. Terwijl ze normaal gesproken helemaal niet zo snel ontroerd is. Ze moet m’n telefoontje dus wel heel bijzonder gevonden hebben.   

’s Avonds kijken we naar een paar films die we gehuurd hebben; ‘Memento’ en ‘the Other Sister’. ‘Memento’ zie ik dan voor de derde keer en weer vind ik het een erg goede film. Maar ook ‘the Other Sister’ was een leuke film.
En zo verloopt de dag voor kerst.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...