donderdag 15 december 2011

Nieuwe kippen en een melancholiek gevoel

We gaan met Ian nieuwe kippen ophalen. Daarvoor moeten we best wel een stuk rijden, maar onderweg worden we ‘getrakteerd’ op prachtige landschappen.

‘Thuis’ doe ik een van de cassettebandjes die ik meegenomen heb op deze reis in de cassetterecorder. Het brengt me terug naar lang, en kort, vervlogen tijden. Op een gegeven moment krijg ik een melancholiek gevoel. Om er niet helemaal aan toe te geven, sta ik geïnteresseerd toe te kijken hoe Jong Wan noodles aan het maken is. Later ging het gelukkig beter met dat melancholieke gevoel.

Het bereiden van de noodles onderbreken we om de nieuwe kippen in hun hok te stoppen. Orange en ik zien het niet zo zitten om de kippen op te pakken. Gelukkig pakt Jong Wan de kippen, want als Orange en ik het hadden moeten doen, hadden we er de volgende avond nog gestaan.

Blijf m’n blog volgen en je leest of we het uiteindelijk toch aandurven om een kip op te pakken.




Gratis verzending - December (468x60)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...