woensdag 14 december 2011

Kennismaking met Kimchi

Na ’s ochtends verder te zijn gegaan met het weghalen van het gras, gaan we ’s middags met Ian mee op pad. We gaan naar een paar winkels in Stirling, want Ian had het een en ander nodig.
Toen we weg reden, dacht ik: “Stirling, Stirling, waar ken ik dat van?” Totdat ik bedacht dat ik voor een klant op het Australische reisbureau waar ik gewerkt had, een hotel had geboekt in die plaats.

’s Avonds eten we Sushi; Koreaanse Sushi gemaakt door Jong Wan. Erg leuk om hem dat te zien maken. En ook nog eens erg lekker!

De laatste dagen hebben we veel aparte dingen gegeten, daar houdt Ian van; veel met stokjes; veel Aziatisch.
Zo maken we onder meer kennis met Kimchi, een typisch Koreaans gerecht. Het is een soort ingelegde Chinese kool; heel pikant, maar wel een van de gezondste gerechten die er zijn.
Lekker is het wel. Hoewel onze ingewanden wel wat moeten wennen aan al dat pikante eten. 




Gratis verzending - December (468x60)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...