maandag 12 december 2011

Monday Afternoon Fever

Sinds vorige week is RTL 4 op zoek naar de nieuwe Tony Manero in de talentenjacht ‘Sunday Night Fever’. Nou ja, TALENTENjacht? Je kunt het een goed programma of een slecht programma vinden, feit blijft dat als basis voor de musical die men op de planken wil brengen de musical ‘Saturday Night Fever’ ligt.

Die film uit 1977 had John Travolta in de hoofdrol, maar ook de muziek van de Bee Gees speelde een grote rol in die musical.

De soundtrack van ‘Saterday Night Fever’ bestaat uit disconummers. De cd die ik van de Bee Gees heb, heeft niet zoveel disconummers, maar wel het erg herkenbare Bee Gees geluid.

Die cd was een van de eerste cd’s die ik draaide toen ik de sleutel van m’n kamer in Amsterdam had gekregen. Leuk dat uitzicht op de Arena. Maar als het later op de dag mistiger wordt, lijkt de Arena ineens verdwenen te zijn. Bij het horen van de Bee Gees moet ik altijd een beetje aan de ‘verdwenen’ Arena denken.

Zo ook bij dit nummer; ‘Obsessions’. Ik zet het op een van de cassettebandjes die ik mee neem naar Australië.





Gratis verzending - December (468x60)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...