maandag 19 december 2011

Wat zit daar in de boom?

Woensdag 19 december 2001, met 30 graden in de schaduw is het warm; het werken in de tuin valt dan ook niet mee. Toch werken Orange en ik ’s ochtends in de tuin.

Verder is er nog de zorg om de kippen en moeten de honden uitgelaten worden. Zelfs voor het uitlaten van de honden, wat normaliter een leuk klusje is, is het eigenlijk te heet. Desondanks hebben we de honden uitgelaten.

’s Middags is het voor werken toch eigenlijk wel te warm; ik besluit een paar brieven naar het thuisfront te gaan schrijven.
Als ik naar de brievenbus wandel om de brieven te posten, begint het een beetje te regenen. Later koelt het nog wat af en ga ik nog wat tuinieren.

Op een gegeven moment roept Ian ons. Orange en ik denken eerst nog dat we uitleg over het een of ander krijgen, maar hij wijst ons op een koala.
De tweede koala die we in het wild zien! En dit keer nog wel in een boom op het erf van Ian. Echt heel erg leuk!!!
Ian klimt zelfs nog in de boom om voor ons een foto van dichterbij te maken! Het hoogtepunt van de dag.





Gratis verzending - December (468x60)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...