zaterdag 17 december 2011

Sleutelhanger met Hollandse klompjes in plaats van een gouden medaille

17 December 2001, een maandag; onze vrije dag. We nemen afscheid van Jong Wan. Dat vinden Orange en ik erg jammer, want hij was leuk gezelschap, deed erg veel, is erg sociaal en kan lekker koken.
Onder het mom van “Je verdient een gouden medaille, maar die hebben we niet”, hebben we hem een sleutelhanger met Hollandse klompjes gegeven. We kregen vervolgens een Koreaanse sleutelhanger van hem; heel attent!

Later op de dag nemen we de bus naar Adelaide. Daar gaan we mailen in de bibliotheek, we slaan wat lekkers in voor kerst en kopen karton om kerstversieringen te maken.

De bus brengt ons door de prachtige Adelaide Hills weer naar Summertown. Daar kijken we ’s avonds naar een van de films die Lisa gehuurd heeft; ‘Chocolat’ met onder andere Johnny Depp. Ik had niet verwacht dat ik het zo’n leuke film zou vinden.
Niet de eerste film die we hier in Australië kijken en zeker ook niet de laatste…   



Gratis verzending - December (468x60)

1 opmerking:

  1. Hey, wat leuk! Lees ik ineens een berichtje van jou op mijn blog! Dank voor de complimenten! Ben zelf ook heel blij met het (voorlopige) resultaat van mijn opruim-project. Leuk ook over jou reis te lezen. Ben vroeger ook heel veel gereisd. Niet zo ver en (helaas) niet zolang achter elkaar, maar oh, wat heb ik ervan genoten ☺

    Heel veel succes ook voor jou. En misschien een nieuwe reis...?

    Hartelijke groet van
    Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...