woensdag 7 december 2011

Een duik in het zwembad en een duik in een schoenendoos met foto’s

Orange en ik gaan met de oudste dochter van Coby, haar man en dochtertje naar het zwembad. Erg fijn om weer eens te zwemmen! Ik speel wat met de kleine Judy, trek een paar baantjes, ga verschillende keren van de glijbaan en nestel me in het bubbelbad. Heerlijk!!!

Nadat Judy nog even in de speeltuin had gespeeld, rijden we naar het huis van Isabella en John. We wandelen in het nabijgelegen park en voeren daar de eendjes.

Terug in het huis van John en Isabella staat er een heerlijke maaltijd voor ons klaar. Na het eten komen er al gauw foto’s op tafel. De foto’s komen uit Nederland. Ze komen bij Isabella’s oma, de zus van mijn opa, vandaan.

Isabella weet niet exact wie er op de foto’s staan. Omdat ik haar oma waarschijnlijk beter gekend heb dan Isabella, probeer ik haar te vertellen wie er op die foto’s staan.

De meeste foto’s waren echter erg oud en ik wist ook niet wie er op die foto’s stonden. Maar er waren ook wat meer recente foto’s. Daarbij kwamen er wel bekenden van mij voorbij; onder meer m’n opa en oude ooms en tantes. Mijn ouders, toen nog jong, zie ik ook op een aantal foto’s en er is zelfs een oude schoolfoto van mijn zus en mij bij.

Ook zit er een oud, vergeeld krantenknipsel tussen de foto’s. Het is uit 1986, gaat over m’n opa en zijn fietsen en plotseling is opa weer even heel dichtbij!




Cadeautips Muziek (468x60)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...