dinsdag 2 september 2014

Een emmer met water (week 32 van mijn 52-weken-project)

Voor wie wat later ingeschakeld is; begin dit jaar ben ik een 52-weken-project begonnen. Elke week plaats ik één of meerdere foto’s op mijn blog.

Wie mijn blog echter al wat langer volgt weet dat dat er vaak wat meer zijn. Zelfs meer dan één blogbericht per week. Het gevolg daarvan is dat ik nu wat achter loop.

Op het moment loop ik een maand achter. En wat was het een maand geleden mooi weer.
Ik ging met wat vriendinnen en kinderen naar het zwembad.

Ook daarvan maakte ik veel foto’s. Lastig want de zon was fel en de schaduw donker. De foto’s hadden dan ook nog wel wat bewerking nodig.

Eén foto heb ik nog verder bewerkt. Want ik heb wat moeite met het plaatsen van bekenden op mijn blog. En kinderen in het zwembad is helemaal een lastig iets; je weet ten slotte maar nooit wie er meekijken op je blog…

En dus bewerkte ik die ene foto tot iets artistiekerigs. Alsof het water uit de emmer een rimpeling in de foto brengt; zoals dat het ook doet als het een wateroppervlak raakt.




Alles voor je sport!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...