donderdag 15 september 2011

Tegen een broertje uit Thailand kan ik natuurlijk niet op

Degenen die m'n blog volgen via facebook of twitter hebben het vanmorgen al kunnen lezen; m'n blog staat op nummer 7 in de top 10 van nieuwe Motigo Webstats tellers!!!

Via Motigo Webstats heb ik een tellertje op de website van m'n blog gezet; je wilt tenslotte toch weten hoeveel mensen je blog bezoeken.

Motigo Webstats houdt een top 1000 bij van alle tellers, maar ook een top 10 van nieuwe Motigo Webstats tellers. In die top 10 ben ik op plaats 7 beland.

Erg leuk natuurlijk, maar het liefst had ik natuurlijk op nummer 1 gestaan, maar ja tegen 'broertje uit Thailand' (je raadt het al een website van mensen die een kindje uit Thailand adopteren) kan ik natuurlijk niet op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...