zaterdag 26 mei 2012

We krijgen maarliefst 10 muffins mee!

We beginnen de dag met een wasje, want daar is het de hoogste tijd voor. Nadat we de was voor de tweede keer in de droger hebben gedaan, het was de eerste keer nog niet droog, gaan we op pad.

Els gaat nog even bij het Arts Centre kijken, want ze heeft daar nog niet alles gezien. Marjolein en ik hebben wel alles gezien en besluiten nog wat te gaan shoppen. Gelukkig zijn er op zondag (26 mei viel tien jaar geleden op zondag) nog heel wat souvenirwinkeltjes open.

Later komen Marjolein en ik ook weer terug bij het Arts Centre en halen we allemaal iets lekkers bij een van de eetkraampjes.

Ondertussen is de droger met onze was erin ook klaar en is de was ook goed droog.
Daarna gaan we met z’n drieën naar de Botanische tuinen. Die vallen een beetje tegen.


Vlakbij de Botanische tuinen is het gratis Canterbury Museum. Els wil daar langer en uitgebreider rondkijken dan Marjolein en ik, dus splitsen we weer op. Nadat Marjolein en ik even vluchtig in dat museum rondgekeken hebben, gaan Marjolein en ik weer op souvenirjacht.

’s Avonds na het internetten lopen we langs de bakkerij waar we al eens een raspberry slice gekocht hebben. Ik vraag Els en Marjolein of ze nog iets willen. Voordat ze echt hebben kunnen antwoorden of ze dat willen, stapt het meisje van de bakkerij op ons af of we overgebleven muffins willen.
Ja hoor, die willen we wel! En dus krijgen we maar liefst tien muffins mee.
Mmm, mmm, dat smaakt goed bij een kop thee.


Weekdeals (468x60)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...