zondag 17 augustus 2014

De Hoornse haven (week 25 van mijn 52-weken-project)

Voor wie wat later ingeschakeld is; om mijzelf uit te dagen meer te gaan fotograferen ben ik aan het begin van het jaar begonnen met een zogenaamd 52-weken-project. Elke week probeer ik te fotograferen en één of meerdere van die foto’s zet ik op mijn blog.

Soms plaats ik zelfs meerdere blogberichten per week.
Eerder dit jaar ben ik een weekje op vakantie geweest naar Griekenland en ook bezocht ik Barcelona. Van die twee reizen had ik zoveel foto’s dat ik ze verdeelde over meerdere blogberichten. Met als gevolg dat ik momenteel wat achterloop.

Ik ben dus bij week 25; de tweede helft van juni. In die week ging ik naar de haven van Hoorn om daar te fotograferen. Met ondermeer deze foto’s als resultaat:












Morgen weer een blogbericht, want ik heb nog wat in te halen…
Stay tuned!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...