vrijdag 22 augustus 2014

Ongezien in de P.C. Hooftstraat (deel 5 van week 26 van mijn 52-weken-project)

Na eerst rondom het museumplein gefotografeerd te hebben tijdens de cursus straatfotografie, gaan we door naar de P.C. Hooftstraat.

Het is daar vooral de bedoeling om ongezien foto’s te maken. Daarvoor schieten we vanuit de heup.
Het valt me mee dat je, zonder door de zoeker te kijken, toch het een en ander er best goed op kunt krijgen. Toch schiet ik ook heel wat foto’s door wel door de zoeker te kijken. Gewoon omdat ik dat gewend ben en soms wil je de compositie toch iets meer naar je hand zetten.  

Een aantal van de foto’s die ik schoot in de P.C. Hooftstraat:













Morgen nog wat straatfotografie.
Stay tuned!!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...