zaterdag 24 maart 2012

M’n lichaam snapt het niet helemaal!

Weer word ik midden in de nacht wakker. Voor mijn gevoel lijkt het of ik uren wakker lig. Zo goed als ik in Nederland sliep, zo slecht slaap ik hier; de jetlag! M’n lichaam snapt het niet helemaal.

In 2002 viel 24 maart op zondag en ik daar maak een rustige zondag van.
Er kunnen weer gratis pannenkoeken gebakken worden in het hostel en daar begin ik de dag mee; een lekker ontbijtje!
Verder klets ik gezellig met een Nederlandse die bij mij op de kamer slaapt, bezoek ik de ‘Arts & Crafts Market’, blader ik door wat reisfolders en maak ik een wandeling.

Ja, het is nog echt een beetje aanrommelen totdat ik weer beter in m’n ritme zit.



Dagdeal (468x60)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...