maandag 21 november 2011

‘Dokter Geoff, thank you for the music!’

Lenore had ons al enthousiast verteld over de musical waar Robert Grubb (dokter Geoff in ‘the Flying Doctors’) mee op de planken stond.
Tegenwoordig kent iedereen de musical ‘Mamma Mia’ wel; van de film met Meryl Streep of van de Nederlandse productie in de theaters. Destijds was de musical ‘Mamma Mia’ nog vrij onbekend, ook voor ons.



Orange, Sander en ik kopen kaartjes en gaan naar die musical. En wat hebben we genoten! Een mooi verhaal, vrolijke muziek en dan ook nog met een van de sterren uit ‘the Flying Doctors’ erin!
Robert speelde de rol van Harry, een van de mogelijke vaders.


Het mooiste vond ik toen Robert ‘Thank you for the music’ zong. Hij zong solo en speelde gitaar bij dat nummer.

Natuurlijk konden we het niet nalaten om Robert op te wachten voor een praatje. Ook gaan we met hem op de foto en schrijft hij in mijn boekje.

Toen de musical een paar jaar geleden opnieuw door Australië toerde, speelde Robert wederom die rol.

Peter Hardy, Robert Grubb & Nicolas Eadie
als de drie mogelijke vaders
in de musical 'Mamma Mia',
Melbourne, 2001



2 opmerkingen:

  1. Hi Marianne,

    Leuk blog! Heel herkenbaar allemaal. Ook ik was/ben groot fan van 'The Flying Doctors' en heb vorig jaar de stoute schoenen aangetrokken. Ik heb zo'n beetje heel 2010 in Australië doorgebracht: veel gereisd, gewerkt en stage gelopen in Melbourne. Een groot avontuur, waar ik nog iedere dag aan terugdenk. In Melbourne heb ik Robert Grubb na het zien van de musical 'Mamma Mia!' ontmoet, een super leuke ervaring. Zo'n aardige man!

    Erg leuk om over je avonturen te lezen, thanks for sharing your stories!

    groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karin,

    Wat leuk dat je een reactie achtergelaten hebt op mijn blog!

    Er zal ongetwijfeld nog meer bekends voorbij gaan komen op mijn blog. Stay tuned...!

    Ja, Robert is inderdaad heel aardig. Wat gaaf dat je hem ook ontmoet hebt!

    Groetjes van Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...