zaterdag 14 april 2012

De worstjes eten we noodgedwongen thuis op

De arts & crafts market waar Eileen een dag eerder al heen wilde, maar die toen niet open bleek te zijn, is nu wel open. We gaan er heen en zien er allerlei leuke dingen; vrijwel alles is zelfgemaakt.

Ook gaan we nog naar een picknickplaats. We zouden daar gaan picknicken, maar ook in Australië zit het weer niet altijd mee. De worstjes en het andere lekkers voor de picknick eten we noodgedwongen maar thuis op.

Een bladzijde uit mijn scrapbook.

’s Avonds vermaak ik me kostelijk met televisie kijken. De Australische serie ‘Always Greener’ is er voor. Nog niet zo heel lang geleden is die serie ook hier in Nederland op de televisie geweest. Als ik het dan weer zie, beleef ik wederom veel plezier aan die serie. Ook dan moet ik er weer erg om lachen!



Dagdeal (468x60)

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...