zondag 15 april 2012

In Sydney kom ik bekenden tegen

Het hostel in Sydney.
Mijn verblijf bij Thomas en Eileen zit er op; het is tijd om de familie te verlaten en verder te reizen. Thomas en Eileen brengen me naar de bus van Greyhound.

Uren later en kilometers verder kom ik in Sydney aan. Het hostel waar ik een kamer gereserveerd heb, blijkt vrijwel om de hoek te liggen.

Ik doe wat boodschappen, eet iets bij de Burger King en verken het hostel. Als ik ga mailen, zit Christian, een Zwitserse jongen die ik heb leren kennen tijdens de tour van Melbourne naar Canberra, daar ook. Gavin, een wat oudere man uit Kuala Lumpur, en een Engelse jongen van die tour had ik ook al gezien. Zij reisden met die tour verder naar Sydney en zijn na de tour bij dit hostel afgezet. Ook toevallig!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...