vrijdag 10 augustus 2012

De wekker gaat vroeg!

Die ochtend ga ik al vroeg op tour. Na hier en daar gestopt te zijn voor een plasje en wat boodschapjes, is Nourlangie Rock eigenlijk de enige stop.

Overigens wel een heel mooie stop. Er zijn allerlei Aboriginal rotsschilderingen te zien en onze buschauffeur/gids vertelt daar het een en ander over.
Daarna klauteren we naar boven voor een prachtig uitzicht.

Aboriginal kunst op Nourlangie Rock
 
Nourlangie Rock

Nourlangie Rock

Nourlangie Rock

Al vroeg komen we bij de accommodatie aan. Ik verblijf in het hostelgedeelte. Mijn kamer daar is net een container, maar verder wel oké.
Ik besluit ’s middags nog even een dutje te doen. Het was ’s ochtends immers zo vroeg!
Verder lees ik wat in mijn boek en rond ik een paar brieven af.

’s Avonds ga ik samen met een Italiaanse eten in het ‘restaurant’ bij de accommodatie. Het saladebuffet smaakt erg goed.

En ook nu ga ik op tijd mijn bed in, want de wekker gaat weer vroeg.
Waarom mijn wekker zo vroeg gaat, lees je morgen…
Stay tuned!


Weekdeals (468x60)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...