maandag 27 augustus 2012

Na twee uur wachten toch opgepikt door de shuttlebus

Na een dag eerder aan het eind van de middag in de bus richting Perth gestapt te zijn, stap ik achttien uur later in die stad uit.

Het hostel is snel gevonden. Maar als ik, na nog wat in de omgeving van het hostel rond gekeken te hebben, net na het middaguur op de shuttlebus sta te wachten, loopt het iets minder gesmeerd.

Er was mij verteld dat je voor die shuttlebus naar het vliegveld niet hoefde te reserveren, maar dat blijkt toch nodig te zijn. Ik reserveer de volgende bus, die een uur later gaat.

Die bus van 13.15u komt echter ook niet opdagen; er blijkt iets mis te zijn gegaan bij het reserveren.

Pas om een uur of twee komt de shuttlebus om mij op te pikken. Na ongeveer twee uur ben ik dan eindelijk op weg naar de luchthaven om Marleen op te halen. Daar kom ik gelukkig nog wel op tijd aan.
Samen met Marleen neem ik de shuttlebus terug naar het hostel.

Moe van de lange reis, Marleen met het vliegtuig vanuit Nederland en ik met de busrit van achttien uur, doen we de rest van de dag niet zo veel bijzonders.
Wel gaan we nog uit eten. Voor slechts tien dollar per persoon genieten we van soep, ‘garlic bread’ en spaghetti bolognese.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...