woensdag 8 augustus 2012

We kletsen te lang op het strand bij de Mindil Beach Sunset Market!

Blij dat ik die ochtend nog even kan blijven liggen, ga ik op een gegeven moment toch m’n bed uit om direct daarna te gaan zwemmen. Heerlijk zo’n hostel met zwembad!

Verder vul ik de rest van de ochtend en de middag met regeldingen; mailen, bij Qantas langs om mijn klachten door te geven in verband met mijn wachtlijstvlucht, het boeken van een tour naar Kakadu National Park, hostels boeken, brochures over West Australië bekijken, etc, etc.

’s Avonds ga ik met Sabrina en twee kennissen van haar naar de Mindil Beach Sunset Market, een gezellige markt bij het strand van Darwin.
En op dat strand beginnen we ook. We ploffen neer op het strand om de zon onder te zien gaan. Dat blijkt een mooi gezicht en daarna blijven we er gezellig kletsen.



Toch gaan we ook nog even de markt over en eten we wat bij de diverse eetkraampjes die er staan. Zo ontzettend veel meer zien we ook niet van de markt, want de markt loopt dan al snel ten einde. We hebben gewoon te lang op het strand zitten kletsen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...