donderdag 9 augustus 2012

Vandaag Salinero’s laatste officiële rit, tien jaar geleden die van Bonfire

Wie mijn blog al wat langer volgt, weet dat ik zo af en toe een krantenknipseltje uit de tijd dat ik mijn reis maakte, op mijn blog zet.

Ook dit krantenknipsel zit in de map met krantenknipsels die een kennis van me voor me samenstelde.

Voor wie de bovenstaande tekst niet kan lezen:

"Anky van Grunsven en haar paard Bonfire buigen voor het publiek, voor de laatste keer.
Gestion Bonfire nam zaterdag in Den Bosch afscheid van het publiek. Op video werden de
hoogtepunten getoond: Nederlands kampioen, wereldkampioen, olympisch kampioen.
De negentienjarige ruin, het applaus ontwend, wilde aanvankelijk de arena niet betreden.
Maar vervolgens reed het dier een laatste, vlekkeloze kür.
Anky van Grunsven kon haar tranen niet meer bedwingen".

Het knipsel zit bij de maand maart, maar in maart vond ik het niet zo boeiend om dat krantenknipsel op mijn blog te plaatsen.

Maar met de beelden van Anky van Grunsven op de Olympische Spelen in Londen en de laatste officiële rit van Salinero, past het zoveel beter bij vandaag…


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...