dinsdag 21 augustus 2012

Pootje baden in Karijini National Park

Hoewel we weer heel wat tijd in de bus doorbrengen, is er op dag twee van de ‘tour’ wel meer tijd om dingen te bekijken.  

We bezoeken Karijini National Park en wandelen daar naar watervallen. Het water is mij te koud om te zwemmen, dus ik houd het bij pootje baden. Maar ook dat is erg lekker.



Karijini National Park

Na het bezoek aan dit mooie national park gaan we naar Tom Price. In dat industriële stadje wordt veel aan mijnbouw gedaan.

Groot gevaarte in Tom Price

Wij verblijven er in een leuke cabin. De cabin heeft een keuken, dus we kunnen ons eigen potje koken. Ook is er een televisie. De maanden daarvoor heb ik weinig televisie gekeken, maar nu komt het er weer eens van.

Ik zie onder andere een aflevering van ‘McLeod’s Daughters’. De eerste keer dat ik die serie zie. Een leuke serie! Terug in Nederland zal het nog zo’n twee jaar duren voordat die serie ook op de Nederlandse buis te zien is. Ook dan geniet ik er weer van.  


Weekdeals (468x60)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...