zaterdag 25 augustus 2012

Ik zou te veel glimlachen!?!

Ruth en ik gaan op whale watch tour. Hoewel er meer dan alleen walvissen spotten op het programma staat, beginnen we met een zoektocht naar die beesten.

Het duurt even, maar dan zien we diverse walvissen. En niet alleen walvissen; er komen ook een paar schildpadden en een dolfijn voorbij.


Op een gegeven moment gaan we voor anker en kunnen we gaan snorkelen. Bij mij lukt dat niet zo goed, want mijn duikbril loopt steeds vol met water. Volgens de ‘tourguide’ komt dat doordat ik te veel zou glimlachen. Tijdens de andere keren dat ik gesnorkeld heb, heb ik daar echter geen last van gehad.

Verder dan vlak achter de boot kom ik dan ook niet. Het lukt me nog wel om een paar foto’s met mijn onderwatercamera te maken. Het blijft alleen bij een paar foto’s, want ik moet steeds het water uit mijn duikbril halen.
Hoewel het snorkelen een beetje een domper is, is het toch een leuke trip.

De rest van de middag kijken Ruth en ik rond in Coral Bay. Het plaatsje stelt eigenlijk niet zo veel voor. Bij de bakker kopen we voor een dollar een heerlijke scone. Verder brengen we wat tijd door achter de computer om te mailen.


Als we ’s avonds ons potje koken in de keuken, komt er een bezoeker voorbij. De keuken is buiten en een kleine kangoeroe komt even polshoogte nemen. Hij heeft ook wel zin in iets lekkers. Leuk zo’n bezoeker!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...