vrijdag 17 augustus 2012

Slaperig na een nacht in de bus

Na een nacht in de bus kom ik die ochtend in Broome aan. Ik ga naar het hostel. Het is echter nog vroeg en ik kan nog niet op een kamer terecht. Er heeft namelijk nog niemand uitgecheckt, terwijl het daar wel de tijd voor is.
Er zit niets anders op dan te wachten.

En terwijl ik daar zo sta te wachten, zie ik Jorrit, Maarten en Anthony, de Nederlandse jongens die wij in Nieuw-Zeeland een aantal keer tegen zijn gekomen. We kletsen wat elkaar en dan kan ik op een kamer terecht.

Ik installeer me een beetje, doe een dutje, bekijk wat folders, doe boodschappen en wandel nog even door het Chinatown van Broome.

Nog slaperig van de gebroken nacht in de bus, zoek ik ’s avonds maar wat graag mijn bed op…


Studieboeken Goedkoper²

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...