zondag 26 augustus 2012

Met de bus richting Perth


Ook die 26e augustus 2002 trek ik de hele dag met Ruth op. We wandelen langs het strand, gaan naar een uitkijkpost en kijken wat rond in het winkelcentrumpje.

’s Middags huur ik snorkels en ga snorkelen. Dit keer gaat het best wel aardig.


Tegen een uur of vijf vertrekt onze bus richting Perth. Voor mij is Perth ook de eindbestemming; Ruth gaat er eerder uit.

Tot mijn stomme verbazing zit Sarah, die ik in Rockhampton (aan de andere kant van Australië) ontmoet heb, ook in de bus. Wat leuk!

Naast kletsen, kijk ik film en lees ik in mijn boek. Ook probeer ik nog te slapen, want het is een lange rit. Pas de volgende morgen zal ik in Perth aankomen…

Daarover morgen meer…
Stay tuned!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...