vrijdag 24 augustus 2012

We zitten niet lang genoeg in de bus om de film helemaal te zien

Samen met een Japans meisje dat een dag eerder ook mee was met de tour loop ik naar het winkelcentrumpje van Exmouth. Als zij een kaart gaat posten, raken we elkaar kwijt. Op zich vind ik dat niet zo erg, want dan kan ik alles op mijn gemak bekijken.

Na in een internetcafé mijn mail nog even gecheckt te hebben, ga ik terug naar het hostel voor de transfer naar de busstop.

Samen met Ruth, een Duitse die ik in Broome kort gesproken heb en die ik een dag eerder weer tegen kwam, word ik naar die busstop gebracht. De busstop is bij het visitors centre. Omdat we de tijd hebben, de bus richting Coral Bay gaat nog niet, kijken we rond in dat visitors centre. Ze hebben er leuke souvenirs.

De bus komt en we stappen in. Tijdens de busrit wordt er een film vertoond. Helaas stoort de film nogal en zitten we niet lang genoeg in de bus om de film helemaal te zien.

Coral Bay blijkt een erg kleine plaats te zijn, maar het strand is dichtbij. Het hostel is weer zo’n oude troep, zoals ik tijdens dit jaar al wel vaker gezien heb bij hostels. Niet echt bijzonder dus. Maar soms heb je ook niet zo veel nodig.

Mijn bed in het hostel.

Het strand bij Coral Bay.
Ruth en ik boeken een whale watch tour voor de volgende dag en bekijken de winkeltjes in Coral Bay. Ook bel ik nog even naar de vriendin die over een paar dagen vanuit Nederland naar Perth zal vliegen om samen met mij door Australië te reizen. Ze heeft er al zin in en ik ook…

Stay tuned en je leest meer over mijn belevenissen in Australië…!


Dagdeal (468x60)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...