woensdag 22 augustus 2012

Lopend langs het water zie ik koraal

Ondanks dat we weer op Jo moeten wachten, vertrekken we die ochtend redelijk op tijd.

Jo, ik geloof dat ze een Amerikaanse is, is één van die mensen die ik steeds tegen kom.

Niet dat ik veel met haar optrek, want ik mag haar niet zo. Ze denkt dat ze alles is en dat iedereen wel op haar wacht. Desondanks ga ik wel gewoon met haar om.

Enfin, nadat we op Jo gewacht hebben, gaan we weer op pad. Onze eindbestemming voor die dag is Exmouth. Hoewel de bus daarna nog verder zal gaan, is Exmouth voor mij de eindbestemming.

We moeten weer heel wat rijden, voordat we in Exmouth zijn.
Daar gaan we naar het strand om te snorkelen. Om koraal te zien hoef je eigenlijk helemaal het water niet in. Lopend langs het water kun je het koraal namelijk al zien.

Koraal

’s Avonds gaan we met de hele groep uit eten. De nacho’s die ik besteld heb, zijn erg lekker.
Ondanks dat het wel gezellig is, smeer ik hem al vroeg. Ik wil een beetje wakker zijn tijdens de tour van de dag daarna.

Morgen lees je meer over die tour.
Stay tuned…!


 
Back to school - Tot 60% korting

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...